Návštěva v MŠ - práce s věkově heterogenní skupinou
Akce č. 1-02-1-20
Akce byla zrušena !
Obsah:
Výhody heterogenního uspořádání třídy - rodinný model, vzájemné učení a podněty, skupinová dynamika, soudržnost skupiny, pomoc, tolerance, spolupráce, diferenciace. Rizika pro skupinu, dítě i pedagoga. Ukázka práce s dětmi, sdílení zkušeností. Plánování podle teorie mnohočetné inteligence H. Gardnera - konkrétní příklady, jak přizpůsobit vzdělávací cíle možnostem jednotlivců ve verbální, logicko-matematické, prostorové, hudební, tělesně - kinestetické, interpersonální, intrapersonální a přírodní oblasti. Komunikace a spolupráce s rodiči - ukázky aktivit a nápadů (nástěnky, webové stránky, rodičovské schůzky, dny otevřených dveří, individuální rozhovory, konzultace - informace o pokrocích dětí v rozvoji učení, přednášky, zapůjčení odborné literatury, využití vstupních dotazníků).