Kontakty  :  O nás  :  Odkazy  :  Ankety  :  Kalendář  :  Galerie  :  Ke stažení  
 Školské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků
Královéhradeckého kraje
  Pátek, 25. květen 2018 @ 22:27 CEST
Modul E: Média

logoline

Obecné informace
Soubory ke stažení
Historie
Galerie
Souhrnné informace
Hodnocení
 
 
Modul A - Školský management
Modul B - Ekonomika a finanční management
Modul C - Řízení pedagogického procesu
Modul D - Vedení lidí
Modul E - Prezentace a spolupráce s médii
Modul F - Coaching I
Modul G - Coaching II
Modul H - Právo v praxi školského managementu
Garant modulu: Mgr. Eva Voláková (pracoviště Hradec Králové) – volakova@cvkhk.cz, 495 514 804, 724 417 191

Lektor: Mgr. Marek Tvrdoň

Rozsah:
3 celodenní semináře v celkovém rozsahu 30 hodin (3 x 10 hodin), 4 tuzemské stáže v celkovém rozsahu 20 hodin (4 x 5 hodin)

Termín a místa konání:
Výuka – 10. 1, 19. 1 a 6. 2. 2012 vždy od 9:00 do 18:00 hod., pracoviště Hradec Králové
Stáže – leden - únor 2012, pracoviště frekventantů
 
 Struktura a obsah:
I. Public relations a vztahy s médii, zásady práce s novináři – soustavná a cílevědomá podpora image školy mezi novináři; komunikace s médii (proč potřebujeme média, jak média fungují, podmínky pro práci s médii); jak začít s oslovením médií (výběr vhodného média pro dosažení stanoveného cíle, možnosti prvního kontaktu s médii, písemný a osobní kontakt s novináři); zásady pro pořádání tiskových konferencí (kdy svolat, jak zvolit místo a čas, jak a kdy pozvat zástupce médií, co je nutné mít připravené před, jak vést, audiovizuální prostředky pomáhající k úspěchu); rozhovory s médii (jak mluvit s novináři, věty pomáhající k úspěchu, mluvení před kamerou, mluvení na diktafon, mluvení do telefonu); jak napsat dobrý článek pro média.
II. Komunikační strategie – vyhodnocení dosud užívaných forem komunikace školy; záměry a cíle komunikační strategie školy; dlouhodobé a krátkodobé komunikační strategie školy; strategie oslovení cílových skupin školy; volba ideální komunikační strategie pro konkrétní školy (s ohledem na potřeby a možnosti školy, na konkurenci, na vnímání školy v daném místě.
III. Způsoby medializace a prostředky propagace – příprava moderních webových stránek školy; zásady pro psaní tiskové zprávy (tisková zpráva a tiskové oznámení, kdy rozesílat, pravidla pro napsání dobré TZ, pravidla 5 W pro text dobré TZ, délka dobré TZ); propagační prostředky související spolu technickou příbuzností a možnosti jejich využití školami (zvukové, světelné, tištěné); propagační prostředky související spolu délkou působení a možnosti jejich využití školami (leták, brožura, prospekt, plakát); propagační prostředky související s místem působení a možnosti jejich využití školami (místní rozhlas, místní noviny, besedy); možnosti využití reklamy pro školy (reklama skrytá, přímá, aktivní, pasivní); specificky školní propagační prostředky a možnosti jejich využití (školní akademie, výročí školy, školní ročenka, školní propagační předměty a jejich souvislost se sounáležitostí žáků i rodičů se školou).

Přihláška na modul E    Žádost o mzdový příspěvek   Prezenční listina


Poslední aktualizace Úterý, 15. únor 2011 @ 22:19 CET; 4,712 Klicknutí Verze pro tiskárnu


 Copyright © 2018 Školské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků Královéhradeckého kraje
 Všechna práva a ochranné známky na těchto stránkách patří jejich vlastníkům.
Používáme Geeklog 
Stránka vytvořena za 0,23 sekund